Bildspel 2014-04-01 Dingtuna Församlingsgård

Jag var inbjuden till Församlingsgården Treklövern i Dingtuna för att visa och berätta om bilder jag har tagit.

Först blev det bildspel, sen blev det fika och trevliga samtal. Ett stort tack för en mycket trevlig eftermiddag.
Jag kallade bildspelet Vårt Vackra Sverige. Här följer några bilder från bildspelet. Helvetesfallet - Ämån
Tännforsen - Åre kommun
Rosor från Rosendals trädgård
Fiskeläge, Fårö Gotland
Utsikt från Brahehus mot Visingsö i Vättern
Strömsholms Slott -31°C.
Ett säkert vårtecken - Videung
Blomsterglädje
Bilden kallas väntan (blåregn)

Kommentarer

  1. När var det -31 grader i Strömsholm?

    Jonas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Kul att du tittar in på min fotoblogg. Det var 2013-01-24 och det var riktigt kallt
      -31 grader på min termometer.
      Hälsning Mats

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Windows

Florens Italien ( Florence Italy ) Firenze Italia